Tilbud om køb af klubtøj

Låsby Badminton & Bordtennis-afdeling kan sammen med vores tøjsponsor VICTOR, præsentere medlemmerne for et tilbud om køb af klubtøj i god kvalitet til rimelige priser.

Se bestillingsseddel for de aktuelle modeller og priser.

Tilbuddet er pt gældende for sæsonen 2019-2020, og tøjet skal bestilles direkte hos SportMaster Silkeborg ved aflevering af bestillingssedlen. Det er muligt at prøve modellerne/størrelse inden bestilling i butikken. Fra bestilling vil der gå op til et par uger før tøjet er klart. Betaling sker til SportMaster ved afhentning.

Den klare blå Pison/Darmo Tee (2098) er den officielle kamp-trøje, påtrykt med sponsor-logoer, som vores holdturnerings-spillere kommer til at spille kampe i.

Denne og de andre modeller kan vi nu tilbyde til alle, hvor der alene kommer boldklubbens logo på højre bryst samt SportMaster-logo i nakken.

For et tillæg på kr. 50 per t-shirt/jakke kan man hertil få påtrykt eget selvvalgt navn/tekst på ryggen.

Hent bestillingseddel her: Klubtøj Bestillingsseddel 2019/2020.

Husk at påføre korrekt navn, e-mail adresse og telefon-nummer på bestillingen, da SportMaster benytter denne info til at kontakte dig når tøjet er klar til afhentning.

Vi takker vore sponsorer